Lični podaci
Ime i prezime: Anđelka Simić
Datum i mesto rođenja: 21. 8. 1986. Valjevo
Obrazovanje
Matematički fakultet, Beograd
zvanje: diplomirani matematičar – profesor matematike i računarstva
Profesionalno iskustvo
- direktor Gimnazije “Branislav Petronijević” u Ubu od januara 2020. godine
- nastavnik matematike i računarstva i informatike u Gimnaziji “Branislav Petronijević“ u Ubu
- nastavnik matematike u Tehničkoj školi “Ub”
- nastavnik matematike u Osnovnoj školi “Milan Munjas” u Ubu
- Gradska biblioteka „Božidar Knežević“ Ub – rad na bazi podataka, rad u COBIS-u – praksa
Rad na računaru
- MSOffice, Adobe Photoshop, Corel Draw, C, C++, C#, Java, HTML, JavaScript, Prolog, Pascal, Delphi, Python, baze podataka…
Znanje jezika
- Srpski
- Engleski
- Ruski
Lične osobine i veštine
- odgovorna, istrajna, strpljiva, savesna, kreativna, fleksibilna
- komunikacione i organizacione veštine
- aktivan vozač (B)
Ostala interesovanja
- Matematička umetnost
- Pedagogija i psihologija
- Slikarstvo
- Plivanje
Nagrade
- Jedan od pobednika na konkursu “Lica matematike” koje je organizovao Centar za promociju nauke 2016. godine
Procena sopstvenog rada – samoevaluacija
Cilj mog učenja, rada i usavršavanja je razvijanje ključnih kompetencija koje učenike osposobljavaju za život, rad i dalje učenje.
U radu sa učenicima primenjujem informaciono-komunikacione tehnologije i rad usklađujem sa inovacijama u obrazovanju i vaspitanju. Povezujem nastavne sadržaje sa prethodnim znanjima i iskustvima učenika i njihovim sadašnjim i budućim potrebama, sa drugim predmetima i primerima iz svakodnevnog života i sa aktuelnim naučnim novinama.
Posedujem znanja i tehnike uspešne saradnje i komunikacije i to vešto koristim da podstičem kreativnost učenika, njihovo samopouzdanje, samopoštovanje, kritičko, analitičko i divergentno mišljenje i da razvijam motivaciju kod učenika. Uz to podržavam različite stilove učenja kod učenika i pomažem razvoj strategije učenja. Takođe, poštujem univerzalne ljudske i nacionalne vrednosti i podstičem učenike da ih usvoje, podržavajući međusobno razumevanje i poštovanje, toleranciju, uvažavanje različitosti, saradnju i druženje. Poznajem i razumem psihički, emocionalni i socijalni razvoj učenika i ličnim primerom delujem na formiranje sistema vrednosti i razvoj pozitivnih osobina učenika.